środa, 9 maja 2012

Dotorebkowiec wiosenny

Mały notes w kratkę z kobiecym wzorem w wiosennych kolorach nazwany przeze mnie dotorebkowcem :)


Dotorebkowiec jak na mały notes na kobiece sprawy przystało posiada z przodu kobiecy obrazek a dokładniej ostatnio mój ulubiony stempel gorsecik z Agateri. Odbitkę embossowałam na biało, a wszystkie osdoby na okładce starałam dopierać tak by były niezniszczalne :)


Nie zapomnijcie o naszym wyzwaniu! A jeśli nie macie pomysłu odpowiedniego na wyzwanie, ale zrobiliście pracę z naszym stemplem koniecznie weźcie udział w stemplomani!


1 komentarz:

  1. Świetny jest!!!!!!!!!!! Bombowe kolorki! I mimo,że jest z zielonym-to bosko wygląda i chętnie bym go zwinęła:D Też mam w zamiarze zrobić coś z Twoim gorsecikiem!:) Ale na razie... Nie mam weny i sił...;)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...