piątek, 30 października 2020

Jesienna kartka w kształcie dyni

Dzień dobry :)

Szykowałam dla Was trochę bardziej mediową inspirację oraz tutorial, ale okazało się, że film się nie nagrał i szybko musiałam kombinować następną...

Nie zastanawiałam się długo, bo motyw dyni w tym okresie jest bardzo popularny, więc stworzyłam dla Was kartkę w tym właśnie kształcie :)

Ciekawa jestem, jak Wam się spodoba

Hello I was preparing to you a little more media inspiration and tutourial, but i noticed that film is not recorded and i must combine the new one... I did not think a lot but pumpkin concept in this times is very popular, so i created for you a card in that shape I'm curious will you like that





Użyte produkty:
 I used:
Zapraszam Was także na tutorial, który już na Agateriowym You Tube

I'm inviting you for my tutourial that is on Agateria youtube




Bardzo Wam dziękuję za odwiedziny i każdy komentarz.
Widzimy się już niedługo, 

Pozdrawiam 

 I thank you very much for visit and every comment. See you soon.
Greetings




2 komentarze:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...