poniedziałek, 26 października 2020

Zimowe pudełko - design by: magisart.pl

 Sezon zimowy u mnie już się rozpoczął. Bardzo kocham ten czas powoduje on u mnie dużo radości.
A potrzebuje go ostatnio dużo więc powstają już prace iście zimowe i świąteczne. 

Dzisiaj mam dla Was pudełeczko na małe co nieco ale również idealnie nada się do kartki. 

Do ozdobienia go wybrałam maskę zimową. Wzór został pokryty pudrem do embossingu. Całość ozdobiłam białym gessem, brokatem i trzaskanym szkłem. 

Jak przystało na zimowe projekty nie mogło zabraknąć gwiazdy betlejemskiej, którą osadziłam na tekturce rozetka. I tak oto prezentuje się cała praca. 








Wykorzystałam: / Products used:






Pozdrawiam /hugs:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...