sobota, 24 października 2020

Zimowa karteczka

Cześć!

Dziś po raz pierwszy mam dla Was prosty fototutorial na zimową kartkę.

Powoli zaczynam projekty świąteczne. W tym roku na pewno święta spędzimy z mężem sami, więc kartki zostaną wysłane do najbliższych.

Hi! Today for the first time I have an easy fototutorial for a winter gift card.

I'm slowly starting my Christmas projects season. This year we are spending holidays only with my husband so all the cards that I make are going to be send to our relatives.

 

Na początku przycięłam sobie craftową bazę i papiery odpowiednio w kwadratach o wymiarach: 14,5x14,5cm, 14x14cm, 13x13cm i 12,5x12,5cm.

At first I cut my craft base and papers into squares in following sizes: 14,5x14,5cm, 14x14cm, 13x13cm i 12,5x12,5cm.

 


W trakcie wycięłam sobie jeszcze koło z obrazkiem z papierów Mintay’a, którego brzegi postrzępiłam nożyczkami.

Along the way I have cut a circle with a picture out from mintays papers and I have frayed it's edges with scissors.

 


Następnie przykleiłam wszystkie elementy na dystansie w postaci resztek beermaty.

Next I glued all the elements on distance which was made of beermat leftovers.

 


 


Później wzięłam się za wycinanie grafik poisencji z arkusza z elementami do wycinania i ułożyłam sobie część kompozycji.

Later on I started cutting out poisence graphics from cutting elements sheet and was trying to already create a part of a composition.

 




Teraz nastąpiła chwila na embossowanie tekturek, których chciałam użyć w projekcie. Wybrałam ZIMOWY WIANEK i ŚNIEŻYNKI, a całość posypałam BIAŁYM PUDREM DO EMBOSSINGU, który roztopiłam za pomocą nagrzewnicy.

And then was the right time to emboss the cardboards that I wanted to use in this project. I chose WINTER WREATH i SNOWFLAKES and I sprinkled all of it with WHITE EMBOSSING POWDER which I melted with a heater.

 





No i ostatni etap, czyli przyklejenie wszystkich elementów. Wianek przykleiłam na taśmę 3D, resztę natomiast na klej Magic.

The last step was gluing on all the elements. I used 3d tape for the wreath and magic glue for the rest.

 




I tak oto powstała prosta, choć urokliwa zimowa karteczka.

And this is how an easy but quite cute card was created.






Koniecznie dajcie znać, jak Wam się podoba taka forma tutorialu i oczywiście, jak podoba Wam się kartka?

Please let me know how you like this form of tutorial and first of all how you like this card.

Użyłam / I used:

 

Pozdrawiam Was cieplutko!

Warm wishes!

SklejAnka






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...