niedziela, 11 października 2020

Świąteczny wianek inaczej - Home Decor na Boże Narodzenie

 Hej kochani!

Ja wiem, że dopiero października ale u mnie klimat Świąteczny rozgościł się już na dobre! 

Myślę, że Was to nie zdziwi, w końcu sami wiecie, że przygotowanie Świątecznych prac trochę czasu zajmuje :)

Dzisiaj przygotowałam dla Was również tutorial a w nim świąteczny wianek inaczej - Home Decor na Boże Narodzenie z użyciem jednej z moich ulubionych obręczy. 

Hi Dears!

I know that it isOctober, but the Christmas atmosphere has settled for good! 

I don't think you will be surprised, after all, you know it takes some time to prepare Christmas works :) 

Today I have also prepared a tutorial for you, with a Christmas wreath in it - Home Decor for Christmas.




Mam nadzieje, że moja propozycja się Wam spodoba !
Hoping you will like it !

Produkty użyte:
Product used:


Pozdrawiam serdecznie!
Ania

Warm Greetings!
Ania








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...