niedziela, 25 października 2020

Jesienna kartka

Cześć! 

Koniec października to dla scrapowych dusz czas przygotowań do Świąt. Ja jednak chciałam zostać jeszcze na chwilę w klimacie jesieni, która na dobre rozgościła się za oknami. Agateriowe gałązki zainspirowały mnie do użycia na kartce kwiatu bawełny. Ciepłe kolory i dodatki dopełniły całości. 

Tekturki zabarwiłam mgiełką i potraktowałam nieregularnie pudrem do embossingu w dwóch kolorach. Kartka jest mocno warstwowa. Nie zabrakło w niej barwionej gazy i sznurka. Sporo chlapań i miedziane perełki postawiły "kropkę nad i". Z resztą, co ja będę pisać. Zobaczcie sami na tutorial na naszym kanale na YouTube tutaj.

The end of October for all scrap souls is the time of preparation for Christmas. However, I wanted to stay for a while in the autumn atmosphere, which made at home outside. Agateria’s twigs inspired me to use a cotton flower on a card. Warm colors and accessories completed the whole. I colored the cardboard with a mist and irregularly treated it with embossing powder in two colors. The page is heavily layered. Check out the tutorial on our YouTube channel here. 








Do przygotowania kartki użyłam/ I used:







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...