czwartek, 22 października 2020

Miłość na bogato

Witajcie.

Dziś przychodzę do Was z kartką glamour.

Motywacją do stworzenia właśnie takiej kartki była chęć wypróbowania nowego sposobu tworzenia teł.

Długo szukałam pretekstu do kupienia nowego urządzenia jakim jest długopis do złoceń. Aż wreszcie wymyśliłam ! Przy użyciu MASKA EGZOTYCZNA, złotka i właśnie wspomnianego długopisu , powstało tło z egzotycznymi liśćmi. Gdy pod tło dołożyłam złotą kartkę, praca dalej robiła się już sama. Od razu pomyślałam o stemplu SERCE, które zembossowałam ZŁOTYM PUDREM i napis SŁODKIEJ MIŁOŚCI

Jak Wam się podobają tak mało warstwowe kartki, ale jednocześnie takie na bogato?







w pracy użyłam:






Może i Wy wypróbujecie ten sposób?

Pozdrawiam
Agata



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...