piątek, 2 października 2020

Mimozami jesień się zaczyna...

Hejka.
Kochani, dziś przychodzę do Was z kartką, która jako pierwsza powstała w mojej nowej pracowni.
Jeśli macie ochotę zobaczyć nagranie z live z mojej pracowni zapraszam TU.

Moim pierwszym pomysłem było zrobienie samodzielnie tła kartki a nie używanie gotowych papierów.
Do jesiennej pracy najbardziej odpowiadała mi maska WINOROŚL.
Nałożyłam więc tusz Distress przez tą właśnie maskę. Efekt bardzo mi się spodobał.
Jesień kojarzy mi się z ciepłem ( i nie koniecznie temperaturę za oknem mam na myśli), z długimi wieczorami, więc właśnie cytat o przyjaźni pasował mi w ten klimat najbardziej.
Zarówno cytat jak i ramkę zembossowałam czerwonym pudrem do embossingu.
Wokół kwiaty powycinane z jesiennych papierów oraz gałązki z tekturek.
Jak Wam się podoba ten klimat?
Robicie też czasem tło kartki samodzielnie?








 Pozdrawiam

Agata


W pracy użyłam:







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...