niedziela, 9 kwietnia 2023

Wiosenna Gąska
 Witam się z Wami dziś radośnie w tym świątecznym czasie. Przychodzę z sielankowym projektem, pełnym wiosennego powiewu i ciepła. W odcieniach błękitnego nieba i zielonej świeżej trawki. Chciałam, aby dekoracja na bazie hdf-ki gąski przypominała wiejski ogród, urokliwy i wesoły, pełen kwiatów i zapachów.

Gąska została pomalowana farbami akrylowymi. Nadałam jej strukturę za pomocą pasty strukturalnej i masek, które pobarwiłam akwarelami.




Mocnym akcentem zwracającym uwagę w kompozycji jest shaker konewka, ozdobiony w soczyste zielone kolory. W środku szklane mikrokulki  imitujące wodę.



Między błękitnymi kwiatami z papieru akwarelowego i mchem umieściłam metalową siatkę typową dla wiejskiej zagrody. Motyw siatki powtórzył się również na bazie gąski, wystając poza kompozycję kwiatową.  



Pomiędzy błękitami umieściłam jasno zielone listki nastemplowane na papierze akwarelowym, pomalowane odpowiednio do projektu i wycięte, tak aby kompozycja nabrała głebi.







Mam nadzieję, że projekt Wam się spodoba i będzie wiosenna inspiracją. Życzę wam samych ciepłych chwil i radosnego świętowania w gronie rodziny.
Cały proces tworzenia i wszystkie szczegóły możecie obejrzeć na kanale YT



Materiały:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...