piątek, 21 kwietnia 2023

Mini LO na wzorzystej ramie

 Cześć,

Lubicie tworzyć prace z rodzinnymi fotografiami? Dla mnie mają one niesamowite znaczenie. Często zdjęcia te nie są tak spektakularne jak te, które możecie pobrać z Internetu, ale mają coś czego one nie mają - duszę i wspomnienia.


Projekt zaczęłam od wyboru kolekcji papierów i dodatków. Dominował w nich kolor fioletowy, turkusowy i szary, stąd dobór kolorów tła - szary.


Ramkę przyozdobiłam stemplami: wzór z napisami przeniosłam przy pomocy czarnego tusz, kratkę przy pomocy białego pudru do embossingu.


Papier docięłam do wewnętrznego kwadratu bazy i pokryłam przeźroczystym gesso. Na tym papierze użyłam tych samych stempli co na ramce.

Użyłam także różowej pasty od Agaterii ;) nie, to żadna nowość, pomieszałam białą pastę z różowym proszkiem. 
Jak pasta była mokra posypałam ją gdzieniegdzie pudrami: białą perłą i srebrnym. Suszyłam po wyschnięciu pasty.
Jedna maska to dla mnie za mało. Wzór koniczyny marokańskiej przeniosłam używając tuszu.


W projekcie 3d nie mogło zabraknąć tekturek. Ja wybrałam liście, które tematycznie pasują do użytych papierowych kwiatów. 

Tekturki pokryłam zielonym tuszem a następnie pudrem biała perła. 


Kolejną tekturką jaką użyłam była ramka. Wyembosowałam ją białym pudrem i dołożyłam stemple.


Wyjątkowość tego typu projektów uzyskujemy przez użycie różnych produktów. Ja połączyłam papier, tekturki, perełki, brokat i kolorowe elementy z folii.


Użyłam:
 

 
 

 






Kreatywnego dnia,



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...