wtorek, 18 kwietnia 2023

Komunijne serduszko

 Hej, sezon komunijny w pełni dlatego dziś przychodzę do Was z kolejną propozycją kartki na tą okazję. Tym razem postawiłam na niestandardową formę serca- którą ostatnio bardzo polubiłam i agateriowe dodatki, dzięki którym całość nabrała wyjątkowego charakteru.


Jak widzicie po kolorystyce projekt ten skierowany jest do dziewczynki. W roli głównej piękna dwuwarstwowa tekturka z najnowszej komunijnej kolekcji. Środek tekturki podkleiłam kalką, natomiast górnej warstwie nadałam odrobinę błysku i elegancji za pomocą pudru do embossingu w kolorze białej perły. Aby całość była spójna odrobiną tego samego pudru użyłam również do ozdobienia tła. Wzór maski naniosłam asymetrycznie za pomocą różowego tuszu, a następnie pokryłam go perłowym pudrem .

Wokół tekturki stworzyłam kompozycję kwiatową. Kwiaty wykonałam ręcznie z bawełny odbijając na nich kropeczkowy stempelek środeczków. Kompozycję uzupełniłam listkami wyciętymi wykrojnikiem oraz embossowanymi na kalce stempelkami liści winorośli. Tu idealnie sprawdził się puder w odcieniu oliwkowym.












W projekcie wykorzystałam

  
  
 


Pozdrawiam
Marta Papierowe Agrafki



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...