sobota, 29 kwietnia 2023

Pierwsza komunia święta

 Hej, zieleń to ostatnio jeden z najmodniejszych kolorów. Właśnie ten piękny kolor wybrałam do wykonania mojej dzisiejszej inspiracji jaką jest kartka na Pierwszą Komunię. Delikatną zieleń przełamałam mocniejszym odcieniem, a elegancji dodała odrobina złota :) 


Głównym elementem kartki jest piękna warstwowa tekturka z napisem. Jej górną warstwę pokryłam złotym pudrem do embossingu. Tekturkę uniosłam na warstwach, a u jej dołu umieściłam prostą kompozycję. Foamiranowy kwiat połączyłam z embossowanymi na kalce liśćmi. Do ich wykonania użyłam białego i oliwkowego pudru. Spod kompozycji wyłania się wzór maski - owoce winogron, który nałożyłam za pomocą pasty strukturalnej.











W projekcie użyłam:
  
  
 
 



Pozdrawiam,
Marta Papierowe Agrafki





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...