środa, 5 kwietnia 2023

Wiosenne pisanki

Witajcie, mili Goście, na Agateriowym blogu :-)

Welcome, dear Guests, to the Agateria blog :-)

 

To już ostatni dzwonek, żeby wysłać świąteczne kartki - a jeśli nie macie na nie pomysłu, spójrzcie, co dla Was dzisiaj mam:

It's the last moment to send out Easter cards - and if you don't have any idea, check out my today's inspiration for you:


Na warstwowym tle ułożyłam kartoniki z stemplowanymi i embossowanymi cytatami z pieśni wielkanocnej i ozdobiłam je przepięknymi pisankami wyciętymi z tekturki. Embossowałam je mieszanką złotego i białego pudru - dzięki mieszankom można stworzyć unikatowe kolory pudrów, wystarczy po szczypcie wybranych kolorów i już macie własną wyjątkową mieszankę :-) Zatem zachęcam Was do eksperymentowania :-) Kompozycję uzupełniłam embossowanymi stemplowanymi motywami kwiatów magnolii, które pokolorowałam i wycięłam, a następnie ułożyłam w ozdobne girlandy. Jest to bardzo uniwersalny i łatwy sposób zdobienia Waszych prac - układacie tak, jak chcecie i ile chcecie :-)

Upon a layered backgroun I placed panels with stamped and embossed quotations from an Easter church hymn and decorated them with beautiful chipboard Easter eggs. I embossed them with a mix of white and gold powders - by mixing powders you can create unique custom colours, just a pinch of each chosen colour is enough to enjoy your own blend :-) I do encourage you to experiment :-) Then I completed the design with stamped and embossed magnolia flowers that I coloured, cut out and arranged into garlands. That is a very versatile way of decorating your projects - you arrange elements as you like and as much as you please :-)







Poszczególne elementy kartek podkleiłam kosteczkami, są więc mile dla oka przestrzenne, ale nadal bez trudu mieszczą się w kopercie :-)

I mounted the elements of the cards on foam squares, so they are nicely dimensional, but still easily fit into envelopes :-)



A oto produkty z Agateriowego sklepu:

Here's the list of Agateria products you can find in the store:





To już wszystko na dzisiaj, życzę Wam radosnych Świąt Wielkanocnych - i do zobaczenia!

That's all for today, I wish you a joyous Easter - and see you soon!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...