piątek, 14 kwietnia 2023

Twórcza zaduma - strona w Art journalu

Cześć,

Tu Asia Szczurowska.

Powrót do art journala (pewnie te powroty będą dość częste;) ). 
Tym razem wpis z moim zdjęciem (starym, młoda byłam;) twarz bez zmartwień :D).

Tym razem użyłam innych mediów, coś co pewnie każdy ma w domu - tuszy:) 


W tle dzieje się dość dużo.  Użyłam dwóch masek oraz dwóch stempli. W tego typu projektach bardzo ważny jest dobór kolorów tuszy. Jeśli nie są permanentne po wyschnięciu, to podczas nakładania drugiego koloru połączą się i mogą stworzyć niezbyt ładne, kolorystyczne plamy.



Same maski to za mało, musiałąm dodać stempli. Tekst (tu pisany i maszynowy) to świetny dodatek do tła. Pasuje do prawie każdej tematyki, nie rzuca się za bardzo w oczy ale świetnie uzupełnia tło.


Na niektórych serduszkach użyłam przeźroczystego pudru do embossingu. Widzicie ciemniejsze serca? Tam się ukrywa:)

Takie małe dodatki sprawiają, że projekt jest wyjątkowy.





Użyłam:

 








Kreatywnego dnia


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...