środa, 26 kwietnia 2023

Ślubne gołąbki

 Witajcie, tym razem chcę Was zainspirować ślubnie :) Tak wiem, że mamy środek sezonu komunijnego, ale ani się nie obrócimy a wpadniemy wprost w sezon ślubny ;) 

Przychodzę dziś do Was z delikatną karteczką na ślub, której głównym elementem są embossowane gołąbki. 


Moja kartka jest dość prosta ale jednak znalazło się w niej kilka warstw i szczegółów. Głównym motywem są tu elementy embossowane na biało. Na pierwszym planie znajdują się gołąbki wykonane na kalce za pomocą stempla. Aby je wzmocnić podkleiłam je delikatnie papierem bazowym. W tle znalazło się tekturkowe serce z pięknym ażurem, które również zembossowałam białym pudrem. Na kartce znalazły się również koronki, które nadał całości lekkości. Połączyłam tu motyw koronki papierowej oraz embossowanej na kalce. Tekturkowy napis pokryłam białym pudrem i podkleiłam na przezroczystej folii. Całość uzupełniła delikatna kwiatowa kompozycja.









W projekcie wykorzystałam:

  
  


Pozdrawiam,
Marta Papierowe Agrafki











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...