piątek, 7 kwietnia 2023

Mediowe kartkowanie

 Cześć,

Tu Asia Szczurowska. Dzisiaj przychodzę do Was z dwiema karteczkami.

Do stworzenia takich kartek nie trzeba dużo. Wystarczy stempel. puder do embossingu i coś, co da nam efekt akwareli. Reszta to dodatki, które powodują, że kartka nie jest aż tak "czysta".


W tej kartce, poza opisanymi powyżej rzeczami, użyłam jeszcze maski w serduszka i dwa kolory wosków (tak woski też można używać na płaskich kartkach;) ).


Kartka nr 2:
    
W tle użyłam pięknego stempla z koniczyną marokańską. Użyłam go 2 metodami, jedna to tusz, a druga...zgadniecie?:)


Ten kwiatek wycięłam z innej kartki. Za bardzo poszalałam z tłem. Kartka jako całość nie nadawała się do niczego, ale wycięty kwiatek już tak:)



Dodatkowo do kartek dodałam napisy (stemple Agaterii),, kreseczki i papier w tle. To już kwestia mojej estetyki. Lubię ramki, napisy i zamykanie kompozycji.


Która kartka Wam się bardziej podoba?

Chcecie zobaczyć jak takie kartki (nie koniecznie z tymi stemplami) robię podczas liva?

Użyłam

 
 

Kreatywnego dnia,




2 komentarze:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...