sobota, 25 grudnia 2021

Dla Ciebie Babciu

Cześć!
Stary rok dobiega końca, a wraz z nowym rokiem nadchodzą nowe okazje dla przygotowania karteczek.  Choć większość z Was jeszcze pewnie oddaje się błogiemu, świątecznemu lenistwu, odrobina inspiracji zawsze się przyda. 
Dziś mam dla Was propozycję kartki z okazji Dnia Babci w odrobinę leśnym klimacie.

Tło pracy przygotowałam sklejając ze sobą trzy arkusze kolorowego papieru. Przy użyciu maski i pasty strukturalnej dodałam wzór liści, który dodatkowo obsypałam brokatem. 
Na tak przygotowanym tle zbudowałam kompozycję z papierowych elementów oraz tekturowej rameczki. Na koniec dodałam jeszcze piękny, delikatny napis i kartka gotowa.
A czy Wy lubicie scrapować w święta?

Hi!
The old year is coming to an end, and with the new year there are new opportunities to prepare cards. Although most of you are probably still indulging in blissful, festive laziness, a bit of inspiration will always be useful.
Today I have for You Grandma's Day card in a slightly forest atmosphere.

I prepared the background of the project by gluing together three sheets of colored paper. Using a stencil and structural paste, I added a leaf pattern, which I sprinkled with glitter.
On ready bacground, I built a composition of paper elements and a cardboard frame. Finally, I added a beautiful, delicate title and the card is ready.
Do you like to scrap during Christmas?




 Miłego dnia!

Have a nice day!


Użyłam / I used:





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...