piątek, 17 grudnia 2021

Zamrożona poinsecja

Witajcie

Hello

Kartka, którą dziś Wam przedstawiam jest kartką świąteczną wykonaną przy pomocy wykrojnika i …stempla 🙂. Tak, tak - tu też jest stempel. Użyłam go jednak nieco inaczej, niż w poprzednich pracach. 

The card that I am presenting to you today is a Christmas card made with a die and ... a stamp 🙂. Yes, yes - here's a stamp too. However, I used it a bit differently than in previous works.



Kwiat poinsecji zrobiłam za pomocą wykrojnika, natomiast liście ostrokrzewu wykonałam przy użyciu stempla, tuszu do embossingu oraz pudrów - białego i złotego.

I made the flower of the poinsettias with a die, while the leaves were made with a stamp, embossing ink and powders - white and gold.





Zanim przykleiłam kwiat oraz wycięte liście, przewiązałam papier craftowy cienkim bawełnianym sznurkiem. Całość pochlapałam białą farbą, kwiat poinsecji obsypałam diamentowym pyłem, który imituje szron. 

Before sticking the flower and the cut leaves, I tied the craft paper with a thin cotton string. I splashed the whole card with white paint, I sprinkled the poinsettias on the flower with diamond dust that imitates frost.




Kartka gotowa.

The card is ready.


Do wykonania kartki użyłam:

I used:




Z tego miejsca chciałabym Wam Wszystkim życzyć zdrowych, spokojny, spędzonych w gronie rodzinnym Świąt Bożego Narodzenia.
Wesołych Świąt!!!
Ania Papierowaprzygoda












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...