poniedziałek, 6 grudnia 2021

Proste kartki świąteczne

 Witajcie,

dziś już 6 grudnia, mam nadzieję, że byliście grzeczni i do każdego z Was dotrze Mikołaj :) czas świąteczny jednak trwa dalej i u każdego z nas przygotowania do świąt idą pełną parą. Najwyższa pora myśleć już o wysyłaniu świątecznych kartek. Ja w tym roku przygotowałam ich całkiem sporo, ale dziś chciałabym pokazać Wam sposób na szybkie kartki dla tych, którzy tworzą je na ostatnią chwilę.

Welcome,

today on December 6, I hope you were polite and Santa Claus will reach each of you :) Christmas time, however, continues and for each of us, preparations for Christmas are in full swing. It's time to think about sending Christmas cards. This year I have prepared quite a lot of them, but today I would like to show you a way to make quick cards for those who create them at the last minute.




Do wykonania takich kartek wybrałam bazy w formacie a6, które są moim zdaniem idealne dla stylu clean & simple. Dobrałam papiery, docięłam na odpowiedni wymiar, a następnie wybrałam pasujące maski. Do kartki z tłem niebieskim wybrałam maskę z zimowymi narożnikami, natomiast do zielonej kartki wzór z liśćmi ostrokrzewu. Maski naniosłam za pomocą tuszy - niebieskiego i zielonego.

To make such cards, I chose a6 bases, which in my opinion are perfect for the clean & simple style. I chose the papers, cut them to the appropriate size, and then chose the matching masks. For a card with a blue background, I chose a mask with winter corners, and for a green card with a pattern with holly leaves. I applied the masks with the help of blue and green carcasses.





Następnie z białego papieru scrapowego wycięłam dwa prostokąty za pomocą wykrojników. Tuszem do embossingu odbiłam na nich stempel z napisem, po czym zembossowałam je złotym i srebrnym pudrem.

Then, from the white scrap paper, I cut out two rectangles with dies. With embossing ink, I made a stamp with the inscription on them, and then embossed them with gold and silver powder.



Elementy z embossowanymi napisami przykleiłam do baz za pomocą taśmy dystansowej. Na każdej z kartek umieściłam dodatkowo dwa kwiatki w przeciwległych rogach. Żeby dopełnić odrobinę kompozycję, do kwiatów dodałam odrobinę białej gazy.

Elements with embossed inscriptions were glued to the bases with a spacer tape. On each of the cards I additionally placed two flowers in opposite corners. To complete the composition a little, I added a little white gauze to the flowers.







Wykonanie takich kartek zajmuje kilka minut, i choć są dość proste mają w sobie coś urokliwego.

It takes a few minutes to make such cards, and although they are quite simple, they have something charming about them.

W projekcie użyłam:
Pozdrawiam
Marta Papierowe Agrafki







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...