środa, 8 grudnia 2021

Organizer

 

Hej Kochani!
Dzisiaj jest mój ostatni wpis dla Agaterii. Chciałam Wam wszystkim podziękować za miłe komentarze, lajki, wsparcie. A Agaterii za cudownie spędzony czas! Coś niesamowitego, serdecznie polecam :)
Powracając do dzisiejszej inspiracji, jest nią organizer na pędzle/długopisy, tak naprawdę na wszystko co nam się tam zmieści, ponieważ jest bardzo pojemny, zobaczcie sami.

Hello!

Today is my last post for Agateria. I would like to thank you all for your nice comments, likes and support. And Agateria for a wonderful time! Something amazing, I heartily recommend :)
Returning to today's inspiration, it is an organizer for brushes / pens, in fact, for everything that will fit there, because it is very roomy, see for yourself.



Całość okleiłam papierami ryżowymi. dodałam farby akrylowej i złotego wosku.
I covered the whole thing with rice papers. I added acrylic paint and golden wax.



Jak Wam się podoba?
Do you like it?


Użyłam:
I used:




Pozdrawiam,
Cheers,
Marta



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...