piątek, 31 grudnia 2021

Dla Kochanej Babci

Witajcie

Hello

będąc dzieckiem swoje wakacje spędzałam u dziadków nad morzem. Wspominam je bardzo ciepło. Tak samo każde ferie i święta -  cudowny czas... Drudzy dziadkowie mieszkali w Warszawie - wizyty u Nich również wywołują uśmiech na twarzy - pyszne ciasta, galaretki... Tak - miałam to szczęście, jak dziecko miałam dziadków zarówno od strony mamy, jak i taty :-). Dziś niestety z dziadkami spotkać się już nie będę mogła, ale uczę swoich synów szacunku, miłości do dziadków, których mają Oni.

Z okazji zbliżających się Dni Babci i Dziadka mam dla Was moi mili propozycję - kartkę dla kochanej babci. Jest ona przygotowana dla dziewczynki, wykonana na bazie trzech stempli.

As a child, I spent my holidays with my grandparents at the seaside. I remember them very warmly. The same goes for every winter break and holidays - a wonderful time ... My other grandparents lived in Warsaw - visits to them also make a smile on their face - delicious cakes, jellies ... Yes - I was lucky, as the child had grandparents both and dad :-). Today, unfortunately, I will not be able to meet my grandparents, but I teach my sons to respect and love their grandparents.

On the occasion of the upcoming Grandma and Grandpa's Days, I have a nice proposal for you - a card for your beloved grandmother. It is prepared for a girl, made of stamps.




Jeden ze stempli pokolorowałam markerami, drugi natomiast odbiłam przy pomocy tuszu do embossingu, posypałam złotym pudrem i zembossowałam na gorąco.

I colored one of the stamps with markers, while the other was printed with embossing ink, sprinkled with golden powder and embossed hot.







Pokolorowany stempel wycięłam i na kostkach przykleiłam do kartki. Na kartce odcisnęłam również stempel z napisem "Kochanej Babci".

I cut out a colored stamp and glued it to a piece of paper on the ankles. On the piece of paper I also made a stamp with the words "Dear Grandma".





W ten prosty sposób powstała kartka :-)

This is how a card was created :-)


Pamiętajcie - jeśli macie swoich dziadków przy sobie uściskajcie Ich mocno :-) Są dla nas najlepszymi przyjaciółmi. Nie tylko w te dwa dni, ale przez cały rok :-)

Remember - if you have your grandparents with you, give them a big hug :-) They are our best friends. Not only on these two days, but all year round :-)


Do wykonania kartki użyłam:
I used:







Pozdrawiam
Ania Papierowaprzygoda













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...