sobota, 4 grudnia 2021

Mikołajkowe tytki

 Witajcie,

Grudzień to czas przygotowań do świąt, tworzenia dekoracji, kupowania i pakowania prezentów.

Prezenty pakujemy nie tylko w gotowe papiery czy torebki. Coraz częściej sami tworzymy oryginalne opakowania. 

Idealne do tego celu są eko torebki. Mają przepiękny kolor craftowy, który jest idealnym tłem do palety świątecznej- zarówno bieli, jak i czerwieni, zieleni oraz brązu czy niebieskiego.

Dziś przygotowałam Wam kilka propozycji ozdobienia torebek eko.



Wystarczy przygotować:

- torebki eko

- maski/ szablony ( u mnie oczywiście nie mogło zabraknąć maski DAMASEK, MUREK, ŚNIEŻYNKI)

- pastę modelującą 

- stempelki ( u mnie OSTROKRZEW, NAPIS ANIOŁ PASTERZOM oraz ETYKIETKA)

- tusz i puder biały do embossingu

- kalkę techniczną, kawałki papierów scrapowych

- dodatki do wycinania, poisencje, sizal, koronkę , scrapki, brokat, kulki śniegowe


Są bardzo proste w wykonaniu. Śmiało można zaangażować dzieci do stworzenia torebek prezentowych, w które zapakują prezent dla kolegi czy koleżanki ze szkoły- w niektórych szkołach do dziś dnia praktykowane są takowe wymianki pomiędzy dziećmi. 

Piękny zwyczaj, zwłaszcza, że uczy nie tylko przyjmowania, ale i wręczania prezentów. Do tego starannie zapakowanych.


A więc zaczynamy:

Na papierową torebkę nanosimy rzez szablon pastę modelującą- póki jest mokra posypujemy brokatem.

Jeśli ktoś nie ma szablonów, może pastę nanieść bezpośrednio na torebkę przy pomocy szpachelki, tworząc takie "zaciągnięcia".

Następnie, gdy pasta wyschnie zaczynamy ozdabiać torebki- możemy przykleić na dystansie serwetkę- scrapek, ale też możemy podrzeć na paski papier scrapowy tworząc warstwowe tło.

Pamiętajcie, że to świąteczne opakowania, a więc nie bójcie się dodawać różnych błyskotek, puszystych elementów, brokatu, etc. 

U mnie od kompozycjami kwiatowymi nie mogło zabraknąć oczywiście sizalu. Znalazły się też styropianowe kulki śniegowe, kwiatki 3d, koronka...


Sposobów na ozdobienie jest mnóstwo- mam nadzieję, że któryś Was zainspiruje ;)

P.S. Pamiętajcie o etykietkach- w sklepie znajdziecie cudowny stempelek idealny do tego celu.
























W pracy użyłam:










Pozdrawiam 

Wiola  





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...