wtorek, 14 grudnia 2021

Kartka świąteczna w zieleni i złocie

 Witajcie, do świąt zostało już tylko 10 dni. Jeśli wysyłacie kartki świąteczne to już ostatni moment na ich wykonanie i wysłanie, tak by doszły na czas.

U mnie w tym roku powstało bardzo dużo kartek świątecznych, dziś chciałabym Wam zaprezentować kolejną z nich, tym razem w kolorach beżu, zieleni i złota. Jest to kartka z bogatą kompozycją mieszcząca się w pudełku.

Hello, there are only 10 days left until Christmas. If you send Christmas cards, it's the last moment to make them and send them on time.

This year I created a lot of Christmas cards, today I would like to present you another one, this time in beige, green and gold. It is a card with a rich composition that fits in a box.




Podstawą całej kompozycji jest tekturka świątecznego wianka, embossowana złotym pudrem.

The basis of the entire composition is a chipboard Christmas garland, embossed with golden powder.



Na wianku rozmieściłam dwie kompozycje - większą i mniejszą. Wykonałam je z ręcznie robionych kwiatów, elementów wyciętych wykrojnikami oraz tekturek liści ostrokrzewu a także bawełny.

I placed two compositions on the wreath - a larger one and a smaller one. I made them from hand-made flowers, elements cut out with dies and sheets of holly leaves and cotton.






Świąteczny napis wykonałam za pomocą stempelka z zestawu z napisami. Odbiłam go czarnym tuszem na papierze scrapowym , z którego również wykonałam wcześniej liście i gałązki do tego projektu.

I made the Christmas inscription using the stamp from the set with inscriptions. I printed it with black ink on scrap paper, which I also used to make leaves and twigs for this project.



Całość dopełniają elementy takie jak sizal, gaza czy złote mikrokulki. Mam nadzieję, że moja propozycja świątecznej kartki przypadnie Wam do gustu :)

The whole is complemented by elements such as sisal, gauze and golden microspheres. I hope you will like my Christmas card :)


Produkty:

 




Pozdrawiam 
Marta
Papierowe Agrafki






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...