środa, 22 grudnia 2021

Świąteczna bombka-zawieszka

Witajcie, mili Goście, na Agateriowym blogu :-)

Welcome, dear Visitors, to the Agateria blog :-)

Święta już za dwa dni, pora udekorować dom :-) Dzisiaj mam do pokazania ozdobę, którą można powiesić jak bombkę na choince, albo jako zawieszkę gdziekolwiek w domu :-)

Christmas is coming in two days, time to decorate the house :-) Today I'm sharing an ornament that can be put on the Christmas tree as a bauble or as a decor piece anywhere in the house :-)

Najpierw wycięłam i skleiłam w harmonijkę kilka kształtów wydłużonej bombki z różnych papierów, co daje ciekawe efekty kolorystyczne i wzornicze:

First I die-cut and glued into an accordion form a couple of bauble shapes in various papers that give nice colour and pattern effects:


 

Zawieszka jest dwustronna:

The ornament is double-sided:

 

Po drugiej stronie umieściłam kompozycję ze stemplowanym i kolorowanym tuszami dziadkiem do orzechów:

On the other side I arranged a cluster with a stamped and coloured nutcracker image:




A to produkty, które wykorzystałam:

Here are the products I used:


 

I to już wszystko na dzisiaj, pozostaje mi życzyć Wam wesołych Świąt!

That's all for today, but let me wish you a Merry Christmas!

 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...