piątek, 10 grudnia 2021

Skrzat na kratce

Witajcie

Hello

Wracam do kartek stemplowych, tym samym prezentuję Wam moi mili kartkę "Skrzat na kratce". Kartka oczywiście z rodzaju Clean&Simple, łatwa, szybka czyli coś, co przed świętami jest dość istotne ;-)

I am going back to the stamp cards, and in this way I present you my dear "A gnome on the grid" card. Of course, a card of the Clean & Simple type, easy, fast, which is something that is quite important before Christmas ;-)






Na craftową bazę przykleiłam papier scrapowy w czerwoną kratkę, do tego na wierzch dałam papier w kolorze złotym. 
Jeden z moich ulubionych stempli pokolorowałam markerami, do tego długopisem żelowym dodałam kilka małych szczegółów - i stempel gotowy ;-). 
Zanim jednak przykleiłam stempel dodałam wstążkę świąteczną, którą przykleiłam wokół całej kartki. 
Jako wykończenie przykleiłam mini cukierki.

On the craft base, I glued a red checkered scrap paper, and on top I put gold-colored paper on top.
I colored one of my favorite stamps with markers, and with a gel pen I added a few small details - and the stamp is ready ;-).
Before I put the stamp on, however, I added a Christmas ribbon which I glued around the entire page.
I glued mini candies as a finish.




Środek kartki wykleiłam również papierem scrapowy.

I also pasted the center of the card with scrap paper.






Ot i kartka zrobiona ;-)

Just the card is done ;-)



Do wykonania kartki użyłam:
I used:


Pozdrawiam
Ania Papierowaprzygoda








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...