wtorek, 17 października 2023

Cukierek albo psikus

Hej! Mamy połowę października, a więc za chwilę Halloween. Choć zwykle nie obchodzę tego święta, w tym roku powstało u mnie kilka projektów w tym temacie. Jednym z nich jest właśnie dzisiejsza inspiracja. Gdy tylko zobaczyłam na zlocie nową maskę - promienie słoneczne, od razu wiedziałam, że powstanie z niej idealna landrynka ;) 


Projekt z małym przymrużeniem oka ;) Powstał na okrągłej bazie. Tło jak już wiecie powstało z użyciem maski, którą naniosłam za pomocą tuszu w pomarańczowym odcieniu.  Aby dodać mocniejszego akcentu dodałam fragmenty tekturkowego tła, które zembossowałam czarnym pudrem.

Kompozycję ułożyłam z elementów pasujących tematycznie i uzupełniłam ją kwiatami z bawełny oraz liśćmi z kalki, wykonanymi  stempelkiem i również embossowanymi na czarno. 

Całość uzupełniłam odrobiną bazgrołków, czarnymi perełkami i czarnym brokatem. 








W projekcie użyłam

  
  

Pozdrawiam,
Marta Papierowe Agrafki













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...