poniedziałek, 2 października 2023

Słodka cukrowa laska.

Witajcie :) 
Widzieliście już zimowe nowości Agaterii? Ja gdy tylko zobaczyłam bazę hdf w kształcie cukrowej laski to wiedziałam, że ozdobię ją na różowo z mnóstwem brokatu. 

Bazę pomalowałam na perłowy kolor, dodałam wzór śnieżynek przy pomocy pasty modelującej i maski. Całość posypałam brokatem. Laskę podkleiłam papierem w różowym kolorze. Dodałam też kompozycję, której podstawą jest tekturka Ramka zimowa 4, zembossowana pudrem na biało. Do tego kwiaty poinsecji z papieru, ozdobne gałązki wycięte z papieru i zembossowane pudrem w kolorze białej perły wycinankę z jarzębiną z zestawu listków 1. Aby jeszcze bardziej wszystko skrzyło dodałam odrobinę różowego grubego brokatu. 




Do pracy użyłam następujących produktów:

 




A Wam, która zimowa nowość Agaterii wpadła w oko? 

Pozdrawiam Was serdecznie, 
Ewelina - Unana

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...