niedziela, 29 października 2023

Dwie męskie prace - twórcza zabawa

 Witajcie Kochani!

Męskie klimaty często spędzają sen z powiek scraperek. Inne z nas - tak jak ja jeszcze niedawno - czują z kolei obawę przed mediami. Postaram się Wam pokazać w moim TUTORIALU (klik), jak poradziłam sobie z jednym i drugim problemem. 

Dzisiaj proponuję Wam twórczą zabawę w samodzielne tworzenie teł do męskich prac. U mnie powstały kartka DL i wpis do art journalu, ale takie tła możecie wykorzystać także to stworzenia ATC lub layoutu.

Kolorowe tusze, woda w atomizerze i nagrzewnica wystarczą, aby czysta kartka papieru akwarelowego zmieniła się w barwne tło. Efekt wielowymiarowości uzyskałam dodając przez maskę wzory z pasty modelującej oraz odbijając kilka rodzajów stempli. 

Na tak fantazyjnie przygotowanym tle dobrze prezentują się minimalistyczne kompozycje utrzymane w stonowanej kolorystyce. Całość została uzupełniona napisami przygotowanymi za pomocą stempelków imitujących litery scrabble.

Jeśli ten wpis zmotywował Was do działania, to  zerknijcie jeszcze koniecznie do mojego  TUTORIALU (klik) na Agateriowym kanale You Tube i do dzieła!













Wykorzystałam następujące produkty:






Pozdrawiam serdecznie. 

Evela



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...