środa, 11 października 2023

Podziękowania dla nauczycieli

Witajcie. mili Goście, na Agateriowym blogu! :-)

Welcome, dear Visitors, to the Agateria blog! :-)

Za kilka dni obchodzić będziemy Święto Edukacji Narodowej, potocznie zwane Dniem Nauczyciela. Dlatego też  dzisiaj przynoszę Wam dwie kartki, jakie można wręczyć nauczycielom w podziękowaniu za ich trudną pracę:

In a couple of days we'll be celeebrating National Education Day that we usually call Teacher's Day. And so today I bring you two cards that can be given to teachers to thank them for their difficult work:


W pierwszej kartce na papier tłą naniosłam złotą pastą wzór liter i cyfr z maski, a po wyschnięciu ułożyłam stemplowane i kolorowane tuszami motywy książek i jesiennych liści. Kolorowanie ułatwia wcześniejsze embossowanie  - wtedy nic Wam nie "wyjdzie za linie" :-)) 

In the first card I applied a stencil pattern of letters and digits upon the background paper and once dry, I added stamped and coloured images of books and autumn leaves. Colouring will be much easier when you emboss your stamping, then you will not "cross the line" :-))



Dodałam też napis z tekturki, embossowany rdzawym pudrem:

I also added a chipboard sentiment embossed with rust powder:


W drugiej kartce również dodałam stemplowane i embossowane liście, ale wkomponowałam je w motywy wycięte z papieru:

In the other card I also added stamped and embossed leaves but I incorporated them into cut-out paper images:



Układ kartki, jaki sobie wymyśliłam, wymagał wzoru książek w odbiciu lustrzanym... Zatem zastosowałam technikę lustrzanego stemplowania właśnie: najpierw odbiłam motyw na tylnej, gładkiej stronie dużego gumowego stempla, oczywiście takiego niepodklejonego na piance, a następnie arkusz kartonu przyłożyłam do odbicia. Możecie tu wykorzystać dowolną gładką powierzchnię - akrylowy bloczek, plastikową okładkę, czyli coś, na czym dobrze odbije się stempel. Platforma do stemplowania bardzo ułatwi całą operację. 

The card layout I planned required the books motif to be mirrored... and so I used the mirror stamping technique: I first stamped the image upon the back of a large rubber stamp, of course not mounted on foam, and then I "touched" the stamping with a piece of cardstock. You can use any flat smooth surface for this technique - an acrylic block, a plastic cover, anything you can stamp on clearly. A stamping platform will be very helpful here.


Na koniec dodałam jeszcze stemplowaną dedykację i kartka gotowa :-)

Lastly, I added a stamped sentiment and my card was finished ;-)


A oto produkty z naszego sklepu, jakie wykorzystałam:

Here are our products that I used for my cards:


 

 


 


 


 


 


 

I to już wszystko na dzisiaj, do zobaczenia!

Thats's all for today, see you soon!

 

 


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...