poniedziałek, 30 października 2023

Zimowa kartka w shakerem

 Hej :) 

Większości z nas święta i zima kojarzą się z kolorem białym, zielenią i czerwienią.
Na przekór temu przygotowałam w ramach inspiracji świąteczną kartkę z odcieniami granatu, brązu i złota. 



Po wybraniu odpowiednich papierów przez maskę koraliki naniosłam pastą modelującą wzór i posypałam pudrem do embossingu Diamentowa Biel. Tym samym pudrem potraktowałam pierwszą warstwę shakera w kształcie kuli śnieżnej z samochodem wiozącym choinkę. Drugą warstwę wyembossowałam złotym pudrem, podobnie jak stempelkowy napis "Rodzinnych spotkań przy wigilijnym drzewku".


Złożyłam shaker, umieszczając na spodniej części grafikę nocnego zimowego widoczku oraz wypełniłam złotymi mikrokulkami i cekinami w kształcie gwiazdek i śnieżynek. 
Na kartce umieściłam też kompozycję z tkaninowych kwiatów. 
Jak się Wam podoba taka nieoczywista kolorystyna na bożonarodzeniowej kartce? 



Do wykonania tej kartki użyłam: 

Pozdrawiam Was serdecznie,
Ewelina - Unana



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...