piątek, 20 października 2023

Maska na świątecznych kartkach

 Cześć,

Tu Asia Szczurowska.

Podczas live na początku października pokazywałam Wam kartki Bożonarodzeniowe z maski.

Pamiętacie? To świetnie, możecie teraz obejrzeć zdjęcia. Nie pamiętacie - tez świetnie zapraszam na obejrzenie zapisanej transmisji :)








Kartki powstawały na dwa sposoby:

1. Nałożenie tuszy Distress Oxide przez maskę. Używałam małych pędzelków, dzięki czemu mogłam nałożyć różne kolory tuszy na poszczególne elementy:

Tagi posypałam pudrem do embossingu w kolorze biała perła, dzięki czemu część wzoru jest wypukła 


Niektóre elementy pokryłam dodatkowo złotym i srebrnym żelopisem, dodając im wyjątkowego charakteru.


Napis "Radosnych świąt" wyembosowałam na złoto.

2. Brudną od tuszy maskę spryskalam wodą i odbiłam na innych kartkach jak stempel


Napis syembossowany na złoto.

Tutaj poza samym odbiciem także nałożyłam wzór przez maskę po boki, dzięki czemu nie ma ostrego odcięcia w miejscu, gdzie skończyła się maska.



Pod napisem "Radosnych świąt" użyłam stempla z mojego zestawu. Sam napis jest posypany białym pudrem do embossingu.

Jak widać, niewiele trzeba było dodać:) Maski są świetne :)

Użyłam:

 
 
 
 

Kreatywnego dnia,
Asia


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...