wtorek, 24 października 2023

Kobieta z pasją

 Witajcie, na dzisiejszą moją inspirację, przygotowałam panel motywacyjny na bazie hdf. Tu może Was nieco zaskoczyć połączenie wybranej przeze mnie bazy wraz z motywem kompozycji.  Jako podstawę projektu wybrałam bazę hdf - drzwi. Przekornie nie ozdobiłam ich w klimacie świątecznym, a westernowym :) 


Bazę pomalowałam czarnym gesso, a następnie farbą akrylową w kolorze brązu. Po wyschnięciu całość pobieliłam a ozdobne ormamenty dodatkowo lekko przetarłam woskiem w kolorze starego złota. Gotowa baza skojarzyła mi się z drzwiami ze starych filmów o dzikim zachodzie, postanowiłam więc wykorzystać ten motyw. Na bazie umieściłam kompozycję wykorzystując elementy wycięte z papierów scrapowych o  wybranej tematyce, oraz wykonane przeze mnie bawełniane kwiaty. Dodałam odrobinę sizalu oraz trawy pampasowej. Chciałam aby całość była jak najbardziej naturalna. Na koniec dodałam kilka chlapań miedzianą farbą akwarelową oraz pasujący grawerowany, tekturkowy napis motywacyjny.











W projekcie użyłam:
  

Pozdrawiam
Marta Papierowe Agrafki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...