środa, 18 października 2023

Magia muzyki

Witajcie, mili Goście, na Agateriowym blogu!

Welcome, dear Visitors, to the Agateria blog!

Pierwsza sobota października to już od prawie 20 lat Światowy Dzień Tworzenia Kartek. Tradycyjnie w tym dniu twórcy na całym świecie urządzają spotkania, wyzwania i prezentacje swojej twórczości w małej formie papierowej :-) Ja również ie próżnowałam w tym dniu, a wśród kartek, które powstały, była i ta, którą Wam dziś przynoszę:

For almost twenty years now the first Saturday of October has been celebrated as World Cardmaking Day. It's become a tradition for cardmakers around the world to organise crops, meetings and challenges and to present their creativity in a small paper form :-) I also was busy that day and among the cards I made was the one I bring you today:

Kartka, która zamiast okolicznościowego napisu ma cytat jest bardzo uniwersalna, można ją wręczyć z każdej okazji. Do mojej kartki wybrałam cytat muzyczny, który odbiłam na owalnym panelu i embossowałam złotym pudrem:

A card with a quotation instead of a direct sentiment is quite universal and can be given on any occasion. I chose a quote about music for my card, stamped it on an oval panel and embossed with gold ep:



Następnie ozdobiłam panel kompozycją kwiatową z dodatkiem stemplowanych na kalce i embossowanych białym pudrem listków oraz nutek i kluczy wiolinowych z tekturki, które również embossowałam na biało:

Then I decorated the panel with a flower cluster to which I added leaves stamped on vellum and embossed with white ep and notes and treble clefs that I also embossed in white.



Kartka wyszła dość przestrzenna, więc będzie potrzebować pudełka - a jakie Wy kartki najczęściej robicie? Płaskie, do koperty  - czy na bogato, do pudełka?

The card turned out quite dimensional so it'd require a box - what cards do you mostly make? Fit for envelopes or bulky to boxes?


A oto lista Agateriowych produktów, które wykorzystałam:

Here's the list of Agateria products I used:







I to już wszystko na dzisiaj, do zobaczenia wkrótce!

That's all for today, see you soon!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...