piątek, 13 października 2023

Wakacyjne LO

 Cześć,

Tu Asia Szczurowska Łapkodzieło z dość nietypową pracą jak na tą porę roku - LO ze zdjęciami z wakacji.



Myślę, że teraz jest dobry moment by uwiecznić wspomnienia z wakacji. W przerwie między świątecznymi kartkami można zrobić coś dla siebie. A dzięki HDFowej ramce, to coś można powiesić na ścianie.


Papier, który wybrałam był dość wzorzysty, dlatego za dużo w nim nie dodałam. Przez maskę z kotwicami nałożyłam Agateriową pastę. Pasta jest biała, ale po tym jak wyschła nałożyłam kolorowe, akwarelowe proszki i częściowo się zafarbowała. Tak otrzymany wzór możecie zobaczyć w pomarańczowej kliszy.


Tekturkowe napisy pokryłam pudrem do embossingu w kolorze biała perła.


W tle dołożyłam także stemple z pismem z plamami oraz z kleksami (przykład - żółte i różowy kleksy powyżej).



Ramka niesamowicie dopełnia całości. 


Użyłam:





Kreatywnego dnia,






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...