wtorek, 19 grudnia 2023

Agateriowy LO

 Witajcie, nadszedł czas mojej ostatniej inspiracji i mimo, że mamy ostatnią prostą do świąt, moja dzisiejsza inspiracja jest o zupełnie innej tematyce. Niejednokrotnie miałam przyjemność spotkać się a Agaterią na żywo, a co za tym idzie poszerzyć moją scrapgalerię ;) Na tą wyjątkową inspirację nie mogłam więc przygotować nic innego jak LO z wspólnymi zdjęciami z Agatą :) 

Nie bez powodu w moim projekcie dominuje zieleń ;) A wpatrując się w kompozycję znajdziecie całą gamę  Agateriowych produktów . 


Pierwszą warstwę bazy hdf zagessowałam i pokryłam białą farbą akrylową. Następnie przy użyciu pasty modelującej naniosłam wzory masek. Po wyschnieciu, przyszedł czas na zabawę kolorem , użyłam tu pyłki w odcieniach zieleni i złota. Głównym motywem kompozycji są zdjęcia wokół których rozbudowałam kompozycje. W kompozycji znalazły się Agateriowe tekturki mandali, stemple, i pudry. Ponadto dodałam ręcznie robione kwiaty, słomki czy sizal.













W projekcie użyłam:


  
  



 

Dziękuję, że przez ten długo czas mogłam Was inspirować! 

Pozdrawiam,

Marta Papierowe Agrafki






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...