niedziela, 31 grudnia 2023

Plany noworoczne w bujo

 Witajcie Kochani!

Końcówka roku to nie tylko czas podsumowań, ale również czas planowania. Odkąd pamiętam towarzyszył mi planner w postaci kalendarza, a od kilku lat również notes-organizer scrapowy. Dziś chciałabym Was zainspirować do prowadzenia bullet journala.

Już teraz serdecznie zapraszam na TUTORIAL na kanale You Tube (klik)

W swoim notesie przeznaczyłam jedną stronę na powitanie nowego miesiąca oraz po jednej rozkładówce na każdy kolejny tydzień. Tła udekorowałam tuszami nakładanymi przez Agateriowe maski. W wypełnianiu poszczególnych pól pomogły mi stempelki z nazwami dni tygodnia i miesiąca. Wykorzystałam też maskę-szablon, od której odrysowałam elementy dekoracyjne.

W moim bujo znalazły się wpisy dotyczące scrapowego życia: wykonane projekty, lista zakupów, plan publikacji oraz cytaty motywujące do działania. 

Ciekawa jestem czy prowadzicie bullet journal i jaka tematyka w nim dominuje. Dajcie znać w komentarzach!

Jeśli chcecie stworzyć ze mną wpis w bujo, to zapraszam na TUTORIAL (klik)









Wykorzystałam następujące produkty:








Wszystkiego dobrego na Nowy Rok!

Pozdrawiam. Evela



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...