niedziela, 10 grudnia 2023

 Zawieszka do świątecznego prezentu.


Witam Was serdecznie w ten przedświąteczny czas, kiedy wszyscy myślimy już o świętach i prezentach dla najbliższych. Na tę okazję przygotowałam dla Was zawieszkę w nieco innym wydaniu, bogato zdobioną składającą się z kilku warstw i pięknie ozdobionych elementów.


Zawieszka wykonana jest w kolorystyce biało - granatowej, z błyszczącym embossingiem i brokatem.
Składa się z trzech osobnych tagów o różnej wielkości i kształcie dostosowanym do stempli i tekturek.


Pierwszy z tagów jest w kształcie koła, którego wielkość jest dopasowana do stempelka "Wianek-  śnieżynki", gdyż stempelek ten gra tutaj główną rolę. Na kole z kalki wyembossowałam wianek przy użyciu pudru "Diamentowy pył", pięknie się tutaj mieni niczym poprószony śniegiem. W środkowej części koła z papieru wykonałam napis przy użyciu stempelka dedykowanego właśnie do wykonania zawieszek prezentowych. Dzięki mocnemu kolorowi jeansowemu pudru do embossingu jest on dobrze widoczny przez kalkę.


Drugą stronę koła zdobi oszroniona pudrem kalka oraz wyembossowana na granatowo tekturka.


Kolejny tag-środkowy jest ozdobiony maską w śnieżynki i pobarwiony na granatowo, tak aby uwydatnić kształt maski. 


Jedna strona taga ozdobiona jest dwuwarstwową tekturką śnieżynki, nadałam jej kolory pasujące do projektu.


Druga strona taga ozdobiona jest świątecznym napisem wykonanym za pomocą stempelka.


Mediowe bileciki ozdobione są stempelkami pisma, co dało nam ciekawe tło. Brzegi pobrudziłam granatowym tuszem, aby zaznaczyć kontury i dodać głębi. 


Na zewnętrznej części wykonałam dekorację z kwiatów, gałązek i kalowych liści. Dodałam tiul, wstążkę i mieniącego się brokatu.


Mam nadzieję, że zainspirowałam Was do wykonania własnych ozdobnych przywieszek prezentowych.
Pozdrawiam Was świątecznie życząc Wam rodzinnego i spokojnego świątecznego czasu.
Paulina Mazurek-Art.

Cały proces tworzenia znajdziecie na naszym kanale You Tube, gdzie Was serdecznie zapraszam


Materiały:













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...