sobota, 23 grudnia 2023

Niech Cię porwie Magia Świąt!

 Witajcie 🤗 W ferworze przedświątecznych przygotowań zaglądam tu do Was z jeszcze jedną karteczką - tym razem w niebieskich odcieniach💙

Sięgnęłam w tej karteczce po moja ulubioną ozdobę czyli shaker❄️✨ tym razem w postaci śnieżynkowej rameczki. Aby dodać jej blasku, zembossowałam ja pudrem "Diamentowy pyl". W rameczce umieściłam stempelek ze świątecznym napisem oraz mieniące się brokatowe drobinki.

Tło mojej kartki ozdobiłam wzorem z maski "Wianek 1" a po wyschnięciu pasty naniosłam jak akwarelkę proszek Magicals w pięknym niebieskim odcieniu. Dodałam też tekturkową śnieżynkę i malutkie gwiazdeczki. Kompozycję uzupełniłam poinsecją z foamiranu oraz embossowanymi białym pudrem na kalce listkami ostrokrzewu.




W mojej pracy wykorzystałam następujące produkty:



Kochani!

Z okazji zbliżających się Świąt Bożego Narodzenia chciałabym życzyć Wam rodzącej się nadziei, spokoju, odpoczynku oraz radosnej rodzinnej atmosfery.                                         

 I oczywiście bogatego Mikołaja 🎄🎅❄️⭐

 Pozdrawiam serdecznie ❤️

Ania-Craftowanki 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...