piątek, 1 grudnia 2023

Zielona choinka

 Cześć, tu Asia Szczurowska.

Lubicie tworzyć projekty z dziećmi? Ja z moją Lili bardzo lubię :) Dzisiaj mam dla Was choinkę, która w zamyśle wyglądała inaczej, ale moja córka dodała do niej swoje pomysły:)


Choinkę skleiłam i pomalowałam białym gesso. Następnie przykleiłam na niego watę, którą popsikałam zieloną mgiełką.


Tekturki pokryłam tuszami distress oxide oraz markerami akrylowymi.


Na niektórych tekturkach dodałam złote o białe kreski. Użyłam do tego długopisów żelowych. Jest to jedna z moich ulubionych metod do dodawania akcentów na tekturki


Choinka mało elegancka, ale przypomina polskie drzewka w okresie świątecznym. Jeśli w tym roku będzie więcej śniegu na drzewach to za rok zrobię białą choinkę :)


Użyłam:






Kreatywnego dnia,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...