niedziela, 17 grudnia 2023

Świąteczno-noworoczny dekor

 Cześć :)
Przychodzę do Was z inspiracja w świąteczno-noworocznym. Jest nią dekor na bazie owalu, który można zawiesić. Ze stempli pręcików zrobiłam sztuczne ognie, te potraktowane pudrem ,,Diamentowy pył, cudownie się mienią, czego niestety nie umiem złapać na zdjęciu. 
Z tekturek ,,Chorągiewek,, zrobiłam girlandę z cyfrą nadchodzącego roku. 
A skoro już o tym mowa, to nie wiem jak Wam, ale mi ten obecny zleciał w mgnieniu oka.
Mam nadzieję, że przyszły będzie równie kreatywny :) 


Tutorial już czeka na kanale a z nim trzecie słowko z grudniowego hasła :)












Kochani, życzę Wam by nadchodzący czas napełnił wasze serca radością i spokojem, a ndchodzący rok przyniósł to czego najbardziej potrzebujecie :)
Ściskam mocno, Judi 



Z agateriowego asortymentu użyłam:



    
 
 
















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...