sobota, 2 grudnia 2023

Świąteczne ATC

 Witajcie 🤗 Dziś przygotowałam dla Was inspirację świąteczną w wersji mini - karty ATC w tradycyjnych świątecznych kolorach❤️💚 Równie dobrze mogą być one bilecikiem lub zawieszką, dołączoną do upominku:

 Tło do moich kart wykonałam przy pomocy śnieżynkowej maski (przyznam, że jestem nią zachwycona 😍), przez którą naniosłam szczoteczką tusz do embossingu. Następnie posypałam pudrem "Diamentowy Pył". Po roztopieniu pudru, za pomocą kawałka sztywnej folijki nanosiłam na karty rozwodnione tusze Distress aż do uzyskania zadowalającego efektu 😉 Tak przygotowane tła nakleiłam na niewielkim dystansie na warstwę bazową z papieru scrapowego.

Na kartach umieściłam świąteczny napis w kółeczku, który dodatkowo podkleiłam złotym kartonem lustrzanym. Dodałam kilka iglastych gałązek, wyciętych dziurkaczem, embossowane białym pudrem listki ostrokrzewu oraz malutką kokardkę z tego zestawu stempli, pokolorowaną czerwonym Distressem.

PS. Jeśli będziecie przygotowywać ATC pamiętajcie, że w agateriowej ofercie jest kilka wzorów tzw "plecków" - znajdziecie je w kategorii ATC🤗




Oto produkty których użyłam do wykonania kart:

Pozdrawiam serdecznie❤️
Ania-Craftowanki

1 komentarz:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...