środa, 20 grudnia 2023

Szybki dekor świąteczny

Witajcie, mili Goście, na Agateriowym blogu!

Welcome, dear Visitors, to the Agateria blog!


Jesteśmy już na ostatniej prostej przed Świętami - czasu mało, a roboty pewnie mnóstwo, jak zawsze :-) Ale jeśli mimo natłoku zajęć chcielibyście ozdobić swój dom własnoręcznie wykonanym drobiazgiem, to mam dla Was pomysł, który zrealizujecie w jakieś pół godzinki :-)

We're less than a week from Christmas - so little time and so much to do, as always :-) But if despite the load of work you still want to decorate your home with a handmade piece of decor, I have an idea for you that you may complete in half an hour or so :-)


W jednej z sieciówek kupiłam za kilka złotych dwie ramki. W miejscu na zdjęcie umieściłam docięty kawałek scrapowego papieru i naniosłam na niego wzór śnieżynek za pomocą maski i pasty modelującej:

In one of popular discount stores I bought two frames. I filled the photo space with scrapbooking paper and applied a snowflakes pattern upon it using a stencil and modeling paste:



Następnie docięłam kawałek kalki na szerokość mniejszej ramki i odbiłam na niej napis, który embossowałam złotym pudrem. Kalkę umieściłam na arkuszu, co nieco stłumiło intensywność wzoru, ale jest on nadal widoczny, podobnie jak napis.

Then I cut a piece of vellum to the width of the smaller frame and stamped a sentiment on it and embossed it with gold ep. I placed the vellum directly on the paper background which mulled the pattern but left it still visible, just like the sentiment.


Pozostało ozdobić ramkę rozetkami z papieru, embossowanymi tekturkami:

Then I just added some paper rosettes, embossed chipboard pieces:



...oraz stemplowanymi, embossowanymi i wyciętymi motywami poinsetii:

... and stamped, embossed and cut-out poinsettis motives:


I już mamy gotowy ozdobny element, który możemy ustawić w dowolnym miejscu domu - i cieszyć się cudem Bożych Narodzin :-)

And our decorative element is all ready to be placed anywhere in the house :-)


A oto produkty z Agateriowego sklepu, które wykorzystałam:

Here are the Agateria products from our store that I used:









I to już wszystko na dzisiaj, życzę Wam cudownych, pełnych radości i rodzinnego ciepła Świąt Bożego Narodzenia - i do zobaczenia wkrótce!

That's all for today, I wish you a very Merry Christmas filled with cheer and family warmth - and see you soon!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...