wtorek, 5 grudnia 2023

Świąteczna kartka z autkiem

 Cześć! Przychodzę do Was dziś z kolejną kartką świąteczną :) Tym razem w nieco bardziej tradycyjnej kolorystyce czerwieni i zieleni, którą rozjaśniłam bielą. Głównym motywem umieszczonym w centralnym punkcie jest tekturka samochodu z choinką.


Na wierzchniej warstwie naniosłam wzór maski, który zembossowałam za pomocą pudru do embossingu w kolorze diamentowy pył. Tym samym pudrem wykonałam serwetkę, na kalce odbijając na niej stempel śnieżnego wianka i embossując go. Wianek wycięłam wykrojnikiem umieściłam na dystansie, dodałam kółeczko mniejszego rozmiaru i na całej tej konstrukcji umieściłam tekturkę świątecznego samochodu. 
Całość uzupełniłam o kompozycję z kwiatów wykonanych z bawełny, embossowanych na kalce listków sizalu i koronek.
Kropką nad i jest delikatny napis zembossowany na kalce, który dodaje lekkości i dopełnia całości projektu :)












W projekcie użyłam:

 
 
  




Pozdrawiam 
Marta Papierowe Agrafki



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...