sobota, 9 grudnia 2023

Świątecznie z bałwankiem

 Witajcie 🤗 Śniegu za oknem pod dostatkiem, lepiliście już bałwanka☃️? U mnie bałwanek wskoczył na świąteczną karteczkę:

Bałwankowy stempelek odbiłam na papierze akwarelowym i pokolorowałam tuszami Distress. Tło również potuszowałam i dodałam maleńkie gwiazdeczki (z tego śnieżynkowego zestawu), które zembossowałam złotym pudrem oraz delikatne chlapnięcia białą farbką.


Znalazło się też miejsce na świąteczny napis z zestawu uniwersalnego - znajdziecie w nim napisy na wiele okazji, bardzo go polecam❤️Kompozycję uzupełniłam ręcznie wykonaną materiałową poinsecją, tekturkowymi gałązkami jemioły oraz jemiołkowymi wykrojnikowymi wycinankami. 



Do tej pracy użyłam następujących produktów:


Pozdrawiam serdecznie ❤️
Ania- Craftowanki


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...