wtorek, 26 grudnia 2023

Torebki prezentowe na rękodzieło

Witajcie w ten świąteczny czas :) 

Przychodzę do Was dziś z inspiracją, którą można wykorzystać nie tylko na upominki podczas świąt, ale również przez cały sezon zimowy, lub zmieniając szczegóły nawet cały rok. 
Do pakowania swojego rękodzieła przywiązuję ogromną uwagę i staram się by opakowanie świadczyło o tym, że zawartość jest tworzona z sercem, z dbałością o każdy szczegół. 

Na torebkach z kraftowego papieru odbiłam, przy pomocy pasty modelującej, wzór maski boder zimowy. Na kalce odbiłam stempel HAND MADE  i zembossowałam złotym pudrem, który użyłam też do zembossowania wycinanek śnieżynek 
Torebki przewiązałam złotym sznurkiem, dołączyłam bileciki z kalki i złote śnieżynki.



W środku znalazły się ręcznie robione mydełka, ale myślę, że w podobny sposób można zapakować inne rękodzieło czy nawet ciasteczka. 

Użyte produkty: 

Pozdrawiam Was serdecznie, 
Ewelina - Unana


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...