piątek, 8 grudnia 2023

Bombka z pieskiem

 Cześć, tu Asia Szczurowska.

Czerwony to mój ulubiony kolor na święta. Połączenie go z zielenią daje niesamowity efekt.

W taki sposób dobierałam kolory do tej inspiracji.


Środek dolej części bombki pomalowałam białym gesso. Po wyschnięciu nałożyłam na niego papier ryzowy. Całość zabezpieczyłam.


Tekturki pokryłam zieloną farbą akwarelową. Dodała ona pięknego, metalicznego efektu.


Jagódki pokryłam czerwoną farbą akwarelową. Dzięki temu, że wybrałam farbę akwarelową widać na wszystkich tekturkach grawery.


Górną część bąbki pomalowałam czerwoną farbą. boki obu warstw wytuszowałam.
Na farbę przez maskę naniosłam wzór. Użyłam do tego naszej pasty. Na mokrą pastę użyłam najnowszego pudru do embossingu.


Wykorzystane techniki są proste, ale jaki efekt :)

Użyłam:






Kreatywnego dnia,




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...