środa, 6 grudnia 2023

Zimowe ATC z shakerem

Witajcie :) 
jak już większość z Was zauważyło uwielbiam shakery 
I dziś przychodzę z pomysłem na zimową wersję shakerowego ATC :) 

Wykorzystałam gotowe agateriowe bazy ATC z shakerem.
Na spodzie atc pastą modelującą wzór przez maskę wianek 1.
Pomalowałam białą farbą i dodałam koloru dwoma odcieniami zieleni. 
Ramkę bazy ATC zembossowałam oliwkowym pudrem do embossingu
Shaker uzupełniłam zielonymi mikrokulkami i cekinami. 


Na wierzchu przykleiłam wycinanki jarzębinki z zestawu listków 1, które najpierw pomalowałam kolorowymi markerami, a potem zebbossowałam pudrem biała perła, by nadać im zimowego, lekko zamarzniętego charakteru. ATC uzupełniłam wycinankowymi napisami z zestawu napisów do ATC 1.

Jak się Wam podoba taka wersja zimowego ATC? 

Wykorzystane produkty: 






Pozdrawiam serdecznie,
Ewelina - Unana

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...