wtorek, 12 grudnia 2023

Świąteczna kartka z shakerem

 Witajcie, to już ostatni dzwonek na przygotowanie świątecznych projektów. Mam dla Was jeszcze jedną propozycję świątecznej kartki w stylu naturalnym, z shakerem w roli głównej.


Tym razem w swoim projekcie postanowiłam postawić na naturalne kolory brązu zieleni i świątecznej czerwieni, a także naturalne dodatki takie jak mech czy drewienka. Na warstwowej bazie kartki umieściłam shaker, wokół którego ułożyłam delikatną kompozycję.
Shakerowi dodałam wyrazistych kolorów embossując skrzatom czapeczki za pomocą czerwonego i zielonego pudru , a śnieżynkom dodałam blasku diamentowym pudrem. Dodatkowo w tle shakera umieściłam papier scrapowy z świąteczną scenką, która całości nadała głębi. Kompozycję uzupełniają tekturkowe listki ostrokrzewu.








W projekcie użyłam:

  
  

Pozdrawiam
Marta Papierowe Agrafki



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...