sobota, 30 grudnia 2023

Ślubna kartka z sercem

Witajcie :) 
Czas świąteczny to u mnie zawsze też otwarcie sezonu ślubnego.
Zawsze w okresie świąteczno-noworocznym znajdą się osoby, które postanowiły powiedzieć sobie TAK. 
Moja dzisiejsza inspiracja to pamiątka z okazji ślubu w formacie A5. 

Pierwsze co zrobiłam to na delikatnym papierze kraftowym odbiłam przy pomocy pasty modelującej przez maskę małe serduszka

W centralnym miejscu kartki dodałam wycinankę Serce - mandala 1 z falbanką, którą podkleiłam papierem. Wokół serca znalazła się kompozycja z tkaninowych kwiatów. Odbiłam na nich bardzo delikatny wzór stemplem pręciki uniwersalne. Dodałam listki wycięte agateriowym wykrojnikiem gałązka 1 oraz zembossowane białym pudrem listki odbite stempelkami liści z zestawu Dzika Róża



Dopełnieniem kartki jest wycinankowy napis Młodej Parze

Użyte produkty agateriowe: 

Pozdrawiam Was ciepło,
Ewelina - Unana

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...