wtorek, 29 stycznia 2013

Na wesoło w różach i serwetkach

U mnie znowu króluje Potworek, bo nie mogłam się powstrzymać, gdy gdzieś na dysku znalazłam to urocze zdjęcie. 
Najpierw stworzyłam kompozycję z serwetek i róż, dużo uroku całości dodały agateriowe rozetki (rozetka 1 i rozetka 2). By nadać im lekkości, odbiłam je na kalce i zembossowałam (wszystkie akcesoria niezbędne do embossingu znajdziecie tutaj). Scrapa odpowiednio podpisałam, wykorzystałam do tego dwa napisy: Żyj chwilą i Ciesz się życiem. Myślę, że idealnie pasują do tej uśmiechniętej buzi :)













I jeszcze ważna wiadomość:

ZMIANA NUMERU KONTA!!!
Nowy numer: 

03 1140 2004 0000 3702 7460 2019
BRE Oddział Bankowości Detalicznej



Pozdrawiam serdecznie!!


1 komentarz:

  1. Długo mi się ładowały zdjęcia ale pokazało się kilka elementów bez zdjęcia jeszcze i myślę sobie: ooo Chimerowy jakiś LO's i się nie pomyliłam. Jest cudny :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...